Monday, March 7, 2011

penipu!!!

accalamualikom p'bka bcra...hahaahha...cm nk bg ucpn lak ek...pnipu ny tmbang!!!!
jaaaatttt!!!ko dgki ea ngn aku..huhh!!xcke3...
aie uh p FS ngn pearh n suhaiza n aku poj gse cm nk tmbng cz mggu uh byk gle mam...
hihihi...p tmbng,nk twu brpe..hahaha...mlu r nk gtaw..4*.2...hihihi....uh xtwu g tggi bpe...taon lps ukur ktggian time ujian sgek 151 je...n bln 1 aie uh ad g ukur ktggian at lab fz...time time uh ley lak aku ny ktggian trun jdi 150...haaa.xke tol,mun da mkin pndek lorh!!=)

then time pj td,ad g ujian segak tok taon niy...
da ciap tlis nme at ktas p larh ddk nk tggu glirn tok ukur ktggian n tmbang brat...n tetbe je da azeem ckp"mun,ko mkin tmbam larh"...eee,cke3!!!
tmbam??mkne ny aku da gmok r???????TIDAK!!!!!!aku xnk tmbng,,..hahahah

p ble da mcok dlm blik uh,tgk dk lija tmbang cm besh lakk,,,soo,pe g,aku pon"cg3,sy nk'..huhuhuuh...
ngn b'debar ny aku pon nek larh ats tmbng uh tok ukr ktggian n brat bdn...
"munirah,brat awk 4*.0...tggi awk 148..wakakakaka..."cg!tol ke niy??kire larh tol2..alaaaa,pndek ny!!"xnk....
hmm,bes sume at c 2 tawe an,,,"hahaha,pndek ny ko mun"..jaattt3...dngki r uh...
hmmm=(...
nk mam pe niy ek tok tmbh an ktggian...ta twu larh????
help me?????

No comments:

Post a Comment

My photo
paYe dAlaM, Melaka, Malaysia
..LikE tO Be fRIenDS..